Tot i que WhatsApp és una de les eines més utilitzades aquests dies potser molts de nosaltres no estem disposats a facilitar el nostre número personal de telèfon mòbil.

És per aquest motiu que l‘Àrea TAC us dóna a conèixer Remind, com a alternativa amb funcions molt similars.

Esperem que us sigui útil.

Segons Wikipèdia, “Remind és una plataforma privada de missatgeria mòbil que pretén ajudar els professors, pares, estudiants i administradors de les escoles K-12 a comunicar-se amb tothom alhora

Remind, l'alternativa a WhatsApp
Remind, l’alternativa a WhatsApp

A Remind podem utilitzar, entre altres, el nostre correu de l’Escola per registrar-nos.

Log in a Remind amb el correu corporatiu

Remind ens permet:

• Crear classes separades per poder tenir l’alumnat agrupat.

Un cop creada la classe:

A. Podrem invitar l’alumnat des de la pròpia App enviant-los un missatge al correu de l’Escola;

1. o bé els/les podrem facilitar el codi que ens proporciona l’App per tal que s’hi afegeixin.

Remind_classes
  • Amb les dades facilitades pel professor, ens podrem afegir a la classe/grup.

Aquesta informació ens pot arribar per correu electrònic gràcies a:

A. l’invitació que ens ha enviat el professor via correu a travès de l’app;

1. o bé, ens ha facilitat el codi d’accés.

Remind, Afegir-nos a una classe

Remind es troba disponible per a:

Aquesta App de missatgeria ens permet enviar:

• Missatges individuals.
  • Missatges per grup/classe.
  • Arxius.

Com passa amb WhatsApp, podem comprovar si el nostre destinatari ha rebut el missatge així com també enviar-nos les converses al correu.

(Rebrem notificació a l'App si la tenim instal·lada.
En tots els casos ens arribarà correu a l'adreça amb la que ens hem inscrit)