Quan feu una videoconferència amb el vostre alumnat us heu trobat amb la necessitat de «passar llista» al grup. Tenint en compte que estem adaptant-nos a la gestió de classes virtuals amb l’ús d’eines de teledocència, hem pensat que us pot ajudar molt utilitzar el recurs Meet Attendance. Es tracta d’una extensió que s’instal·la en el navegador Chrome (2 minuts) i que s’integra en l’aplicació Meet. Així, quan estem treballant amb Meet, tenim a disposició diverses opcions per passar llista amb un sol clic. La idea és que se us generi un full de càlcul amb un llistat de l’alumnat que hi ha dins la videoconferència. L’aspecte d’aquest llistat serà com aquest:

Com veieu, us apareix informació de data, hora i assistents. En el nostre cas, com l’alumne accedeix amb el compte de l’escola, ens apareixerà amb tot el seu nom complert.

Us deixem aquest vídeo d’una durada de 7 minuts que ho explica d’una forma molt simple.