Aquí teniu alguns consells per utilitzar l’aplicació de videoconferències Meet de Google en les vostres classes de Classroom.

L’accés a Meet des de les vostres classes de Classroom és un recurs molt interessant i que us pot facilitar l’ús de videoconferències vinculades als vostres cursos. Tot i això, creiem que és interessant que feu un breu aprenentatge per evitar situacions no controlades o usos no recomanables. Amb aquest esperit us proposem una sèrie de consells generals i un videotutorial breu i clar.

• Sigueu els primers en entrar al Meet que es genera des de Classroom. Això us assegurarà el control total de la sessió de Meet. Així podreu silenciar micros, expulsar alumnes, etc. sense cap problema.
  • Feu visible l’enllaç al Meet només quan sigui necessari. El tutorial que trobareu en aquesta entrada us ensenyarà com fer-ho.
  • Canvieu l’enllaç de Meet quan acabeu la sessió per evitar que l’alumnat pugui entrar en un altre moment. També ho trobareu al tutorial.
  • Sigueu els darrers en sortir del Meet.

A banda d’aquests consells, el fet d’utilitzar Meet des de Classroom us facilitarà l’accés del vostre alumnat doncs no caldrà que els convideu cada cop. Com sempre, bloquegeu l’accés a tot alumne que no estigui en el vostre Classroom. Si no pot accedir pot ser perquè ho està fent des d’un compte de correu que no és de l’escola o, simplement perquè no està en el vostre Classroom.

No us perdeu aquest tutorial d’uns 7 minuts.